.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایان طرح‌های سالمسازی دریا در مازندران /نجات 4 هزار و 959 نفر از غرق‌شدن در دریا
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران از پایان طرح‎های سالمسازی دریا در این استان از امروز خبر داد و گفت: این موضوع را به تمام شهرستان‎های دارای طرح‌های دریا ابلاغ کرده‌ایم.

به گزارش شمال نیوز،نقی کریمیان امروز اظهار کرد: با توجه به ابلاغ استانداری مازندران طرح‌های ساماندهی دریا امروز به کار خود پایان می‌دهد و با توجه به این مهم به تمامی شهرستان‌ها ابلاغ کردیم طرح‌های دریا به کار خود پایان دهند.

وی با اشاره به پایان زندگی ۶۲ تن در دریای مازندران، بیان کرد: سال گذشته ۷۹ نفر در دریای مازندران غرق شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۲ درصد کاهش داشته است.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: از آغاز طرح‌های دریا تاکنون ۴هزار و ۹۵۹ نفر از غرق شدن نجات یافتند که از این تعداد ۲۹۵ به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان اعزام شدند.

این مسؤول به استقرار ۹۲۰ ناجی غریق در ۳۷۵ نقطه از نوار ساحلی مازندران اشاره کرد و افزود: ۹۶ طرح دریا از خرداد ماه امسال با ۳۸۰ ناجی غریق در داخل طرح‌ها فعالیت خود را آغاز کردند.

کریمیان تصریح کرد: ۲۸ دستگاه جت‌اسکی، ۲۵ قایق موتوری و یک قایق تندروی جسدیاب با دو ناجی غریق، دو غواص، دو امدادگر هلال احمر و یک ناخدا تمامی نوار سواحل استان را تحت پوشش قرار دادند.

وی با اعلام اینکه ناجیان غریق در  تعطیلات عید فطر، غدیر و قربان در حال آماده‌باش بودند، گفت: در این ایام ۱۲۰ قایق، ۱۵۰ جت اسکی و ۱۵۰ ناجی غریق به ناوگان ناجیان غریق به‌منظور پوشش بهتر سواحل افزوده شدند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.